Monday, January 30, 2012

Solar Loops

Gambar matahari dengan "solar flares" yang berlaku baru-baru ini.  Banyak teori tentang fenomena "solar flares" ini.  Teori tentang kiamat akan berlaku pada 2012 juga katanya akibat daripada letusan yang terlalu kuat dari "sun solar flares".  Pada Januari 2012 ni juga ada satu fenomena bunyi yang entah datang dari mana yang kedengaran dengan jelas dibeberapa tempat di dunia ini.  Mengikut kajian, penerangan yang paling jelas tentang fenomena ini adalah akibat daripada "solar flares ini.  Sila ke laman berikut strange loud noise around the world (jan 2012)
Apa pun yang berlaku kita kena sedar, kiamat itu teramat dekat waktunya dizaman kita ini. Tanda-tanda kiamat, sila lihat link Tanda-tanda kiamat adakah lagi yang belum berlaku?

Kesempatan yang masih ada ini, semoga dapat kita gunakan untuk meningkatkan darjat kita disisi Allah.  Siapa pun kita di dunia ini, tinggi mana pun darjat kita di dunia ini, ianya tidak penting, yang penting siapa kita disisi Allah.  Jangan pernah berputus asa dengan rahmat dan pengampunan Allah. 

No comments:

Post a Comment